Huisregelement

 

Ik wil je vragen mij bij verhindering uiterlijk 24 uur van tevoren te informeren. Anders ben ik genoodzaakt de gereserveerde behandeling(en) in rekening te brengen.
Uitzondering: heb je op maandag de afspraak staan, dan geldt uiterlijk de vrijdag voorafgaand aan de afspraak.

Voor iedere uit te voeren behandeling wordt tijd gereserveerd. Wil je iets wijzigen binnen de geboekte behandeling (bijv. je hebt een knip- en scheerbehandeling geboekt en je wil alleen een knipbehandeling), dan dient deze wijziging ook uiterlijk 24 uur van tevoren doorgegeven te worden. Uiteindelijk wordt de geboekte behandeling doorbelast.

 

Nieuwe klant?

Ik vind het altijd leuk nieuwe klanten te mogen onvangen. Helaas is er een klantenstop om de kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog te houden en neem ik geen nieuwe klanten aan.

Vind je het fijn als ik je op de wachtlijst zet? 
Reken er wel op dat dit helaas niet op korte termijn zal zijn..

Stuur me dan een whatsappje! :)

 

Wachtlijst
Wanneer je als huidige klant langer dan 6 maanden geen afspraak inplant, dan word je plek vergeven aan een nieuwe klant op de wachtlijst. Terugkomen? Je bent welkom - leuk zelfs! - alleen is je plek dan niet meer gegarandeerd en kom je op de wachtlijst te staan.

 

Betalingen
Bij een no show of te laat cancelen wordt automatisch een betaalverzoek gestuurd welke binnen 24 uur dient te worden betaald. Let op: in de salon zijn betalingen uitsluitend per pin.